Äntligen får ja pusta ut!

Sitter mätt i magen här i soffan och tar de förtillfället lungt! Det har varit full fart på mig hela dagen idag! Har hunit med en hel del. Städat på ballkonen såde är bara att fixa iordning med möblerna där så är de klart! :) Nu får sommarvärmen gärna lägga sig över sverige! :)

Annars var jag och pappa in till örebro för att lämna in min lilla vita dator som slocknade för ett par månader sedan. Eller var det i slutet på förra året? Jaja strunt samma. Hoppas att reklamationsgarantin håller. Vill inte betala de där 798:- BLÄ!

Pluggandet har jag hunnit med idag också. Skall sitta störredelen utav dagen imorgon. Vill så gärna få klart första delen och kunna nöta in de bättre! :) Sedan skall ja få ner tiden på setten naglar så jag kan avlägga provet snart!

Jag har hittat ett par hur coola high heels skor. Dom visar ja senare sen efter ja har kommit hem från Sanna :) Nu blir de top model kväll hos henne! Vi hörs senare sen!

Ps: F*n rent ut sagt va dåliga ni läsare är på att kommentera.. Skärpning! Blogga blir så mkt roligare om man får lite kommentarer och tips osv. Kom igen nu!

Puss på er iaf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0