HAHA!

Oj oj oj! Jag sitter på MSN och pratar med en old friend. En tjej från min frisör klass. Hon hade hittat en skiva med en massa bilder från när vi var på gymnasiedisco fest på Frimis i Örebro. haha ojoj ni får se gammla gammla gammla bilder på mig och mina vänner! HAHA oj så ja sitter här och skrattar!


Denna är från 2004 eller 2005 någon gång! Haha Jag Danny och Josefine!



Jonte, Linda och en glad Sarah haha



Linda, jag och syrran, oj så man posar! HAHA

Jag minns denna kväll som den var igår, herregud va roliga minnen man fr när man ser sådana här bilder. De va tur att man kunde ta kort. De gäller bara att förvara dm väl haha eller vad säger du linda? ;)



Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ]

Haha, ooooh jaaa ; )

2010-04-25 @ 19:11:27
URL: http://lindablom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0