Härlig dag!

Idag fick ja ett paket från Magnetic, jaaaaa och jag sken upp som en sol! Jag fick mit nya pensel ställ, fil och en ny färg på akrylpulvret. Jag har länge pratat om en maringblå, eller ja ialla fall en blå. Jag valde Shocking blue, jag bara älskar den färgen, jag ångrade att jag inte väntade 3 dagar för att göra nya naglar. Jag hade helst haft alla i denna blåa underbara färg. De blir de nästa gång! :D Bild får ni ikväll, jag var ju bara tvungen att testa den nya färgen, och de fick bli mitt lillfinger som fick den snygga färgen. :)

Ni är många som frågar om pris på ett set naglar. De priset jag tar nu är bara illfälligt, 300:-. När jag är klar med utbildningen kommer ja höja. Det är så himla roligt att de är så många som frågar om saker om kring just naglar, priser och så vidare. Är de något så blir ja mer än glad om jag kan svara på era frågot :)

Kram Sarah!


Kommentarer
Anna

Hejsan!

Jag har varit inne på att fixa naglarna ganska länge, men har lite funderingar, dels priset, men det har jag ju fått svar på nu i detta inlägg :P sen hur länge det håller? och tidsbokning?

2010-04-27 @ 22:35:33
URL: http://colaungen.blogg.se/
Anna

okej där ser man.... hur har du det med tider och så då?... o vart hålls du? :S

2010-04-27 @ 22:46:03
URL: http://colaungen.blogg.se/
Anna

okej, ja alltså jag är bara i karlskoga tillome söndag nästa vecka, o jag praktiserar 10-18 måndag till fredag...så kanske är ganska så kört?.... vid jet? finns det en salong där? haha det har jag totalt missat

2010-04-27 @ 22:51:12
URL: http://colaungen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0