My day

Nu har vi kommit hem för en liten stund sedan. Vi har varit och firat älsklingen hemma hos hans föräldrar. De var en massa god mat och trevligt sällskap :) Men denna helg har man ätit så himla mycket mat så de är fasen inte sant!

De har varit skönt att ha haft älsklingen hemma nu denna påsk helg. Men blir desto tråkigare nu när han åker hem imorgon. Men man måste ju back to the reality, right? Snart blir de jobb vecka och en massa jobb står på schemat.

Denna vecka blir de att börja med mina promenader. Ska bli skönt att komma igång med de faktiskt. Måste röra på mig lite:P Så eftersom ja inte har råd med ett träningskort så får ja fixa träning på hemma plan. De blir minst lika bra! :)

Jag skall också försöka sätta ett datum i huvudet då jag skall avlägga mitt prov med naglarna också. Så jag får lite press på mig. Måste bli klar med de där :) Man vill ju ha sitt diplom ;)

Sedan kommer en liten rolig grej upp här. Men de får ni reda på sen eller imorgon! Nu blev ni nyfikna va?? ;) haha

Nej men nu vankas de hänga tvätt och sedan film. Mys! ♥
Ha en jätte trevlig kväll/Natt sötisar!
PUSS!


Kommentarer
Veronica

Hej tjejen! Du skulle du kunna hjälpa mej med en sak på min blogg? Jag vill centrera komentera knappen om du förstår vad jag menar..? Men jag vet inte hur jag gör :(

2010-04-05 @ 19:01:26
URL: http://weronicaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0