Tisdag 6 april

Denna tisdag har bestått utav Jobb, och nu ikväll så var jag och 2 tjejer här hemma hos mig och lagade lite mat tillsammans. Denna gång blev de INTE tacos, haha Som de vanligtvis brukar bli. Jag tror både Madde och Sanna gillade maten. Jag gjorde en fläskfilé gryta med ris, och till de gjorde vi en sallad med feta ost till. Vi blev hur mätta och belåtna som helst. :)

Sedan kom min underbara tjej, Fanny på en snabbvisit. Hon lämnade lite kläder och sedan tog vi ett förväl. Lite jobbigt faktiskt. Tiden denna vecka har gått så otroligt fort. Fanny är den bästa människan jag har träffat. Hon betyder så fruktansvärt mycket för mig! Som alltid då vi inte ses så kommer ja sakna henne grmt mkt! Men jag får snart, nu efter löningen åka till henne i London! Älskar dig vännen, grymt mkt!♥

Så nu sitter jag här och tittat på tv och skall snart krypa ner i sängen. Jag känner att jag vill ha helg nu, jag vill vara ledig! Jag fick ju jobba denna påskhelg, boring men de är ju något man måste göra! Så nu längtar ja till en ledig och skön helg!

Skall försöka mig på att göra naglarna på mig själv i helgen också! hehe De blir en lika dan överraskning som förra gången. Men de blir och går nog bra, Hoppas vi! haha Ni får självklart bilder på mitt resultat! :)

Hoppas eran början på denna vecka har gått fint:) Har ni några planer för morgondagen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0