Workiworkie!

Då sitter man här på jobbet och har gjort de i snart 3 timmar. Vad händer? Jo INGET. Totalt dött här. Så de var en jätte super mysig långfredag jag hade idag. Visst var de mysigt ända fram till klockan slog 23.00. jaja, what o do?

Just nu sitter jag och kollar om de har kommit in några fler lediga jobb i Jönköping. Men icke sa nicke! Jag får helt enkelt vänta tills Älsklingen har fått tag i en lägenhet inne i stan. Då åker jag ner dit och söker jobb så de heter duga! Jönkis here i come!

Jag har ialla fall lagt över allt från min dator till min bärbara hårddisk, min dator har blivit lite knasig, vad de beror på har jag absolut ingen aning! =/ Men knäpp har den blivit, så de blir att instalera om den imöra. Jipi! NOT.

Lite bilder har kommit upp från gårdagens bravalder. Dom finns på min Facebook! ;) Hur skoj hade vi inte girls? haha Någon mer som hade de minst lika skoj som jag? ;D

Pussipuss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0