Fredagsmys på hög nivå igår!

Ja gud va mysigt det var igår kväll efter jobbet. Eller hela min dag igår var perfekt. Jobbade från 9.30 - 18.00 Hade fullt från ca 12.00 till 18. Så skönt att ha attgöra, då går dagen mycket fortare. Jag hade några utav mina favoritkunder! Så min jobbdag kunde inte vara mkt bättre faktiskt. Ja fick jobba själv ett par timmar senare på eftermiddagen, men det har jag absolut inget emot, snarare att de är skönt att stå där själv. :)

Efter ja slutat gick ja hem och träffade J en sväng o sedan gick ja till Maxi o köpte med mig lite smått o gott o gick mor Tess & co. Det blev tacomys och idolmys först o så klart lite cider och glögg på det. Vovvegos blev de med, åh vilka söta små tossar dom är. Chili & Tequila ♥ :) När klockan hade sprungit iväg en bit så klev vi ner i badtunnan, huuuur underbart som helst! De kunde inte bli mkt bättre. Jag traskade hemmåt när klockan var strax efter 03. Somnade på stutts tror jag. Vaknade inte ens när J kom hem. hehe då måste ja ha sovit djupt, annars brukar ja vakna utav minsta lilla ljud.

Detta måste vi göra om en gång till innan ja beger mig neråt i Sverige! :)

 Tack för allt igår! Ni är guld värda!♥



Kommentarer
Elin

Hej, allt bra?(:

2010-12-05 @ 18:37:19
URL: http://enord.blogg.se/
sofia

jag skulle behöva all hjälp jag kan få, vad skulle man kunna skriva mer om i bloggen som är intressant att läsa om?:) kom gärna med förslag, kram:)

2010-12-06 @ 10:39:53
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Emelie <3

Hej sötnos !

Gå in och tävla om att bli dagens blogg.

Puss <3<3

2010-12-06 @ 12:31:17
URL: http://ammis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0