Typ såhär?!



Ja mitt kök ser typ ut såhär! haha Lite smått skoj. Jag fick 3 nya flyttlåder från min underbara Tess. Men nu är dom också fyllda :P Ska bara försöka organisera, heter de så förresten? haha

Ja jag försöker hålla lite koll på vad som är ner packat och vad som skall packas ner som jag inte använder. Imorgon måndag har jag ett fullspäckat schema känns det som. SKOJ! Ja jag ska njuta utav denna måndag. På tisdag blire att jobba på kvällen. Skoj faktiskt. Sedan på onsdag börjar jag 30 min innan jobbet. Det är ett himla pyssel att försöka få in alla kunder innan jul. Dom flesta ringer och tror dom är ute i god tid men NEJ sorry. De skulle ha ringt typ en till två veckor sedan om de ens räcker? aja man försöker göra sitt bästa helt enkelt:) Denna vecka och nästa kommer ja njuta utav mina underbara kunder som är inbokade :) Och en hel hög med nagel kunder har jag inbokade. Jag säger då de, Jag trivs!



Kommentarer
Tess Viitanen

det kommer mera!!!!! hahaha

2010-12-17 @ 22:24:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0