Ahm yalla yalla!

Ja yalla yalla är nog de som är godast att få ner i magen just nu. Helst så vill ja inte få ner något, men för att bli 'frisk' fortare så skall man få ner så mkt som de går. De är svårt och jobbigt, man har fullt på att få ner sitt eget saliv. De går bättre o bättre ialla fall :)

Jag har ialla fall kommit på att jag aldrig mer ska operera mig, om de inte hänger på livet. Då måste man ju men annars No thaks!!! Tur att man är så snygg som ja o fanny sa till varandra så man slipper fixa till sin hängröv o hängpattarna! haha Ja försår mig inte på er som opererar er frivilligt så. Vilken smärta, är de värt de? Inte om ni frågar mig! :) Sedan skall ja aldrig pierca tungan, min tunga är uppsvullen som ja vet inte vad, otrevigt är de. Så nej tack till tungpiercing! :)

Nu skall ja dricka lite mer yalla yalla så ja får i mig något:)
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0