Håller tummarna!

Har åter igen pratat lite med en salong i Jönköping. Hoppas verkligen de blir som jag hoppas på, för då kommer jag att flytta i sommar. De är verkligen de jag vill göra. Börja om på något nytt, nya vänner, nytt jobb, nya människor, ny lägenhet, allt nytt! De är verkligen de jag vill ha just nu!

Jag mår bra, de gör jag men de skulle absolut inte skada att flytta ner till Jönköping och få vara tillsammans med han jag älskar mest! De är så himla skönt att ha honom omkring mig. Allt blir så mkt lättare på något vis. Man får den närhet man vill. De är inte ensamt!

Jag älskar mitt yrke och de som tillkommer snart är nog de bästa hittils. Naglar är något jag brinner för, och har verkligen fått de bekräftat nu också. De går så himla bra med de och jag får så mkt komplimanger och beröm. De gör så att jag vill göra bättre ifrån mig och puschar ännu mer! :)

Jag tror min sommar kommer bli kanon! Har en kännsla utav de! :) ♥



Kommentarer
e

lycka till! :)

2010-02-05 @ 19:11:21
URL: http://emmafridaelisabeth.blogg.se/
Fanny

DU! dont forget! det är våran sommar. eller hur? vi ska ha så jävla kul så det finns inte. ladda kameran för beach 2010 här kommer viiii! LOVE!

2010-02-06 @ 01:47:39
URL: http://fhakman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0