Klockan 9.00

Klockan nio skall jag skrivas in på sjukan. Sedan är allt i full rulle, ja blir nersövd och sedan vaknar ja upp någon timma senare:) Efter de kmr jag nog vara så förbannat trött så ja kommer sova bort hela den här dagen.



Efter operationen får ja inte äta så speciellt mkr, mest flytande föda, en massa kallt vatten, is och GLASS! Ja kommer bunkra upp frysen med piggelin! Hur gott som helst! Ja blev jätte sugen på en piggelin nu! haha



Jag har precis gjort min 'dubbeldusch'. Ja alltså ja var tvungen att köpa en flytande tvål, (så laktacyd eller hur de stavas fick de bli) och tvätta hela kroppen med de 2 gånger. och ja fick inte använda något balsam, EH? What? ja tänkte hur i hela havet skall detta gå? ja har typ jämnt balsam. hu, men ja tror de gick bra skall försöka få ut detta trasselsudd.

Om 40 minuter kommer pappa och hämtar mig. ja är inte sådär jätte nervös men ja vet hur de blir när ja kliver in på lasarettet. Men men de blir bättre när ja får min lugnande tablett haha! Ja tycker detta ska bli lite fränt, ja iaf att bli nersövd. Att man blir så nersövd så man inte är i medvetande ett dugg är rätt coolt. fast att vana upp o ha en smärta är väl inte lika coolt faktiskt. :)

Nu blir de att packa min väska för både sjukan o hem till mamma o pappa. Vi kommer höras när ja piggnat till och är i medvetande och har full kolla på halsontet. Ha de bra med er snuttisar!

PUSS!♥


Kommentarer
Kitty

Lycka till nu! Det gör inte så ont. Inte mer än en förkylning i halsen ;) puss från mig och Smilla.

2010-02-25 @ 09:50:43
URL: http://kittttty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0