Last night!

Gårdagen var skoj. Vi käkade god mat och skrattade och dansade en massa :) Inte för att jag kände alla men jag kände igen de flesta faktiskt. Ja och Annelie hängde mycket faktiskt. haha Vi har alltid så skoj!



Vi lekte lekar, och då såg vi ut såhär, de blev en del skratt faktiskt. haha ja kunde inte direk sluta skratta och de syns på denna bild! haha



De blev ju bara värre, eller? haha Ja tyckte vi va snygga ialla fall!



En toa Pose var vi ju också tvugna att ta. hehe Mkt snyggare än såhär blev vi inte:P



Sedan drog vi till stadshotellet, vilket jag inte skulle först men sedan lyckades Annelie att övertyga mig. De va bra för jag hade de jätte skoj. Dock vart en kille 1 örfil rikare. Mig kastar/häller man inge glas vatten över bara sådär. HA! ;) så de så! haha

Annars en toppen kväll! :)



Kommentarer
annelie

sjukt kul och sjukt snygga! haha

2010-02-15 @ 00:33:08
URL: http://annlii.blogg.se/
Rulle :)

Ni verkar ha förkärlek till toabilder...

Blev statt en toarulle fattigare månne ?



//Rulle

2010-02-16 @ 19:33:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0