Lite smått o gott.

Nu har jag intagit min position på jobbet. Det är huuuuuur mkt folk som helst. NAAT! Jag bara skoja. Det är incheckade 3 st gäster på hela hotellet. Röj de blir i natt.. Kom gärna och underhåll mig någon! :P haha

Jag la ju bud på lite grejer till mitt arbete igår natt. Det finns ju hur mkt saker som helst som man behöver ha när man jobbar med naglar. Men just detta la ja bud på, och så självklart hade jag tur som vann :) hehe

 

Sedan på tisdag får jag se de andra som jag beställde från de företag som Marielle beställer ifrån. Hoppas de blir bra! :) skall bli spännande att se om de blev bra.

Vad gör ni annars en sådan här lördagkväll?

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0