Måndag, en ny vecka

Med massa nya möjligheter. :) Känner mig redan stressad när ja tänker på denna dag. De blir att ringa gymmet och boka av Core passet som börjar 19.20 För de hinner jag inte till. Men passet vid 20.00 måste ja till verkligen! Indoor Walking är nog min nya träningsgrej! Ja gillade passet jätte mkt! Men ja märkte igår att ja hade stora, då menar ja verkligen S-T-O-R-A blåmärken på mitt ena knä. Jag hade tydligen slagit i knät på flaskhållaren på crosstrainern :P

Ikväll blir de att göra Fannys mamma fin! Hur skoj kommer inte de att bli. Jag ska göra henne fin i håret, och på naglarna. Självklart kommer de upp bilder ikväll :)

Nä nu måste ja skynda mig till jobbet. Vi höres ikväll!

Kram Kram


Kommentarer
Elin

Fin blogg =)

2010-02-08 @ 16:51:15
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Emma

aj aj jobbigt med blåmärken!!



Men vad kul med lite styling:D blir säkert jätte bra!



2010-02-08 @ 18:47:01
URL: http://runbaabyrun.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0