Mig själv

Ibland blir jag faan så jävla stolt över mig själv, om ja får uttrycka mig så?

Att ta tag i saker och ting är något ja verkligen prioriterar nu för tiden. De var ett utav mina nyårslöften. Jag tog tag i att börja en nagel utbildning. Vilket jag gör just nu, och om ja trivs. De är helt sjukt skoj, så underbart att få göra något man verkligen vill. Sedan att kursledaren är så himla snäll och omtänksam gör de hela ännu bättre! Sedan en annan sak, de här att spara pengar är jag något sämre på om de inte är något jag verkligen vill för då jädrar sparas de pengar! Jag kan bara jag vill ;) Just nu är de inte många kronor som sparas MEN då ska ni veta att jag betalar hela kursutbildningen själv, för den är inte billig! Men de ja ville komma till nu med detta inlägg är att ja blir så glad över att ja faktiskt klarar av att leva som ja gör, de är tajt jädrigt tajt nu med kursavgifter och hyra hit o dit. Men jag klarar de, och de stärker mig!

Jag är glad för den jag är, och jag trivs med mig själv väldigt bra. Jag älskar mitt liv som jag lever just nu, och de kan bara bli bättre! Längtar!!!


Kommentarer
Fanny

du är bäst!

2010-02-21 @ 23:53:43
URL: http://fhakman.blogg.se/
Madde Sahlén

Vad kul gumman! Behöver du någon mer "nagelmodell" så är det bara att du ringer, för jag har inget jobb för tillfället :P

2010-02-22 @ 16:00:51
Therese Viitanen

Måste säga att du har jobbat på bra.

Vad fin sidan är.

Jag tycker att du är sååå duktig!!!!

Kom ihåg att du är värd det bäst!!!

2010-02-23 @ 21:03:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0