My monday

Min måndag har varit helt okej. Jobbade från 9.30 - 18.00 Som ni har sett så har de varit ett snökaos här istan. Jipii. NOT! Jag hade två kunder idag. Men de är väl typiskt, snökaos= zero kunder! KOM IN FÖR TUSAN, e ni lata eller? ;) haha istället för att ni var så lata så satt ja hundvakt till syrrans lille Wille :) Så här mysigt hade vi två:)



Sedan var jag på träningen, de gick bra men samma kännsla som innan, visst de är tråkigt nu när ni ska höra mitt tjat om träningsången så ja skriver om träningen när de är en anna kännsla ist. :) Happy?

Imorgon blire kurs och hur glad bliiiiir ja inte då! Kan inte bli så mkt gladare! :) ♥
Nu ska jag sova, Godnatt på er!
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0