Snökaos i hela Kga!!!!

Omg! Herrejävlar, tror typ alla i kga är ute och skottar fram sina parkeringar bilar osv. Jag vill inte ha mer snö herregud! De har väl kommit sissodär kanske en halvmeter snö idag! NU RÄCKER DE!!!! Ge mig vår och sommar NU!!

Härlig bild du la upp F-Köna! Men du kommer ju lätt vara snyggast på beachen i sommar! haha Idag skall jag på Core. Jag bokade av Bc passet. Tror ni ja fick ångest? Japp, vad annars liksom? Fick ja ångest för att jag bokade utav passet, Japp! =/ De här är verkligen jobbigt. Men jag kör lite extra styrka hemma ist. De känner jag mer motivation till just nu faktiskt! Kul att du kämpar fanny! Om vi ändå var tillsammans på samma gym! De hade gjort mig lycklig! Här är då de närmsta jag har kommit magrutor, eller ja magrutAN. haha



Jag var på Mallis i sommras med Johans familj. Hur fint som helst. Vi åkte till palmanova och till magaluf då med. Det var varmt och skönt, och fint då! Tror att nattlivet är en grej för oss! ;) 'mahahanananananflflflafnfan'

Nu skall jag sätta på mig min snygga träningsoutfit och lyssna på peppande musik. :) Vi höres senare sen!

Puss!


Kommentarer
Fanny

men gooooding

2010-02-01 @ 23:39:43
URL: http://fhakman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0