Söndag 7 feb -10

Denna söndag har varit helt okej. Vaknade i bra tid så jag fick tid med älsklingen. Vi käkade ihop, kolla på tv, myste lite och sedan packade vi väskorna och åkte till terminalen i K-hamn.. Dagen har varit bra de var inte så jobbigt som de brukade vara när vi skall säga hejdå. Vi ses ju trottsallt, har ja riktigt tur på onsdagkväll :) *hoppas*

Imorgon skall jag hämta mina saker hos marielle, ska bli spännande. Senare på dagen kommer min käraste Fannys mamma och skall bli snygg både i hår och på naglarna:) Ska bli hur skoj som helst!

Träningen imorgon består utav, Core 30min och sedan Indoor Walking 45min Tror ni ja kommer vara slutkörd? JA om ja kommer vara slutkörd! Håll tummarna för mig. Ja men ser dom att de ligger någon på golvet när passet är klart så är de bara lilla jag :P haha

Nä nu blir de sova strax för min del. Godnatt!

Krams 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0