Torsdag♥

Min torsdag hoppas ja blir jätte bra! Älsklingen kommer hem och jag är så glad att han gör de. Har ju saknat honom så mkt! Ska bli skönt att ha han hemma under helgen! Lite tråkigt då ja jobbar men de måste ju göras..

Idag har ja varit uppe i tid men vart sittandes framför vakna med the voice, farligt! Så nu får jag skynda mig lite gran. Idag har ja en kund inbokat. lite tråkigt sådär men. Kom gärna in om ni vill! :)

Mer ikväll vet jag inte vad som blir. Måste vara uppe lite senare ikväll för att ja ska orka jobba i helgen.. Ja kommer nog baka kladdkaka ikväll. Har varit sugen på de hur länge som helst nu, så ikväll blir de iaf kladdkaka för min del :) mumma!!

Bilden nedan är tagen precis utanför mitt fönster. Denna backe/grop är alltid fylld med ungar :) Så skoj att se dom åka pulka osv. Visst är de en härligt bild? :) Solen skiner och snön, men nu är de väl typ dubbelt så mkt snö där nu efter de snökaos som har varit.. :P

Nu måste ja fixa lite här innan jag sticker till jobbet :) Kram!



Kommentarer
Kitty

Du korven. Jag kommenterar från mobilen så det kanske är därför det blir knas :D så jag bombar inte med flit ;) haha! När det blir bättre väder kan jag och Smilla hälsa på i salongen när du har dåligt med kunder! Ha en superdag :)

2010-02-04 @ 12:07:26
URL: http://kittttty.blogg.se/
Emanuel Nilhzon

Har ni sol? :O

2010-02-04 @ 16:47:55
URL: http://snyggeman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0