Trött..

De blev inte så mkt bloggande inatt som jag hade trott. Var nog för att jag är så trött som jag är. Men snart får jag komma hem till min stora säng och min underbara älskling som ligger där och har värmt upp sängen! M M M!!! De kan inte bli så mkt bättre.. :)

Idag, ja senare, så kanske jag skall göra en tjejs naglar. beroende på hur trött jag är och sådär. För ja måste verkligen sova mkt längre idag än vad ja gjorde igår. För annars funkar de inte. Annars skall jag och Johan över till ett par kompisar när jag har stigit upp :) De var ett tag sedan vi träffade dom och faktiskt umgicks. Så de ska bli skoj, plus att man inte har fått sett den lille krabaten på länge. Ja han är väl inte så liten längre. :)

Nu rullar de in lite folk här så nu skall ja packa ner datorn oså. Vi höres senare sen!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0