At the Hotel!

Nu har jag landad och sitter här och tar emot och serverar mina 40 gäster :) Rätt trevliga människor som har kommit ner och hälsat på mig måste jag säga :) Kul när det är lite positiva personer som gärna stannar och pratar..

Jag åkte hit en halvtimma tidigare idag för att chefen frågade om jag kunde det och visst ställde ja upp på det. Tråkigt att åka ifrån istt fredagsmys, ja som fick bli kitty idag. Killen min snodde hennes kille för att spela tv-spel och basta. Vi skatt o lekte med smilla och drack te. Mys mys! Sedan åkte ja hem för att få i mig något i magen och nu så är jag här.

Kallt vare ja! Fy, usch, hua, puhuu, Brr! -23 visade de är jag åkte hit. Ge mig sol och en strand så är ja där forever tror jag!

Vad gillar du bäst, Vinter eller sommaren?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0