Cold case love...

Rihanna - cold case love

En bra låt faktiskt. Ganska fin och bra melodi. Jag gillar den!

Cold case, ja.. Jag satt och precis tänkte på ett dokument, en dagbok som jag har skrivit. Den är till en nära vän. Satt och läste igenom det nu. Säger bara en sak. Fy fan hur mina vänner kan vara, eller ja fd vänner. Min besvikelse kan inte beskrivas med ord. De är så fruktansvärt att de blev så. To bad for both of you. Jag är verkligen ledsen. Världen kan vara jävligt grym ibland. Men ältar man det fram och tillbaka blir saken fan inte bättre. Jag har gått vidare och mår så himla bra. Jag trivs med mig själv väldigt bra. Kan de bli bättre då? Nej :) Jag har allt jag vill ha. Jag älskar min familj, pojkvännen, och mina flickor :) ♥

Jag älskar det jag jobbar med och kommer jobba med. De kan inte ha blivit bättre. Jag har världens bästa chef, host ja min mamma.. Jag är fullt utbildad till Frisör och kommer bli utbildad till Nageltecknolog. Det är en sak jag har längtat efter och äntligen så är jag på god väg. Jag längtar så mycket till nästa kursdag så ni vet inte. :) Dehär ger mig bara mer chanser att få jobb i Jönköping till sommaren. Att ha mer i sitt bagage är så himla bra. Önskar bara att dessa dagar som jag längtar efter bara kom lite fortare haha, men man kan ju inte alltid få som man vill :)



Kommentarer
Madde Sahlén

Jag blir så himla glad när jag läser att du mår så bra nu gumman :D Även om vi inte träffas så ofta som jag skulle vilja, så vet vi ändå att den andra kommer att finnas där när vi behöver den :D Jag tycker att du ska lägga upp videon på luggflätan :P

2010-01-23 @ 19:56:46
mami å papi

jag älskar dig oxå...chefen..puss

2010-01-23 @ 23:07:26
URL: http://aranele.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0