Dagens sista inlägg..

Nu skall jag hoppa in i duschen och så innan ja kryper ner i sängen. Denna söndag har varit lång och allt för tråkig. buhuu. Hann ju iaf fixa lite på bloggen. De blev väl sådär får finlira när jag har tid och lust igen. hehe

Imorgon kommer de upp bilder på mitt nagelbord och mitt manikyr kitt som vi fick förra måndagen då vi började. Hoppas bara försäljaren kommer som vi skall köpa lack utav. Hur skoj som helst. Sedan behöver jag köpa till lite grejer från min kursledare.

Sedan imorgon blir det träning och en del pluggande. Ni kanske får lite små info om just hur du skall behandla dina naglar och sådant stuff. Vi får se. Annars kommer de upp ett till armband imorgon. :)

Ang min luggvideo som ja lovade er. Ja fick inte igång min kamera och fick panik o trodde den hade gått sönder. Så typiskt tänkte jag. Men de visade sig att de var bara slut på batteri. haha

Hoppas eran söndag inte har varit så boring som min har varit :P Sov gott vänner! <3


Kommentarer
Fanny

Fin den blev din blogg!

2010-01-25 @ 01:47:18
URL: http://fhakman.blogg.se/
Diana - MissMelody TÄVLING pågår just nu!

söndagar är alltid sega :P

nagelbord, manikyrkit? pluggar du typ till nagelteknolog eller något i den stilen? isåfall, är det kul? Jag är själv väldigt intresserad av nagelstyling och funderar på att plugga till nagelteknolog. :)



Du har förresten inte lust att vara med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke/väska ifrån www.houseofyaya.se? Om du inte hittar något som du själv vill ha så kan du ju alltid välja något att ge bort som present? Dessutom har du jättestor chans att vinna eftersom jag inte har så många läsare!

Skulle bli jätteglad om du ville vara med! :)



ha det bäst! :*

2010-01-25 @ 03:12:07
URL: http://missmelody.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0