En resume från gårdagens bravalder ;)

Det var ännu en lyckad fest kan jag ju lova er :) Fick nyss reda på att i Fannys kamera var det cirka 120 bilder, och i min kamera var det 90st. Haha så himla skoj att de blir så mycket bilder!

Igår klockan 12.30 Vart det lite frukost mys med tjejerna. Hur mysigt som helst, äggröra och en massa varma mackor snittar och ost och kex. Tända ljus och te. Kunde inte bli mer mys än var de var! :) Sedan skulle vi hem och göra oss klara inför festen på kvällen. Var hos Fanny vid ca 18.00 då vi började dricka lite goda drinkar cider och öl.

 

Massa skratt och lite tårar bev det den kvällen men det blev sååå himla lyckat. Alla är vi jätte glada för din skull Fanny att du flyttar till London! Det ska bli så skoj att få komma och hälsa på dig vännen! Visst är det jobbigt för oss alla att du flyttar på ett sätt. Men vi är nog många som är avundsjuka som inte kan ta steget som du gör! Vi är stolta över dig! :)



Många pussmunnar fick jag på mina kinder och mun utav denna fina underbara brud! :) Gud vad jag älskar dig vännen! :) <3 Kunde jag så skulle ja smyga mig ner i din resväska och aldrig öppna den igen haha



Ni behöver se upp alla london chick för denna brud! Hon äger er alla! ;) Denna kväll är ett minne för livet, att man han ha så skoj ihop vi brudar är sjukt! Damn va många bilder det blir jämnt, men hur skoj är inte det då? att kunna titta tillbaka och sedan skratta och komma på fler saker som vi gjorde under alla dessa kvällar och bara ligga i fosterställning och bara asgarva!

Men du lyckades inge vidare igår på statt med sugandet Fanny som vi gjorde sist! HAHA gud va ja skrattar när ja tänker på de:P haha

Nu skall ja försöka fixa fler bilder från folket. Ni får säker se lite mer i veckan! Hoppas eran helg har varit minst lika bra som min har varit! Kram Kram



Kommentarer
Fanny

att vi har så kul tillsammans ja, helt sjuuuukt!! :D älskar dig!

2010-01-04 @ 11:06:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0