Första akryl naglarna!

Här kommer bilden på handen som jag gjorde idag. Jag blev ialla fall väldigt nöjd över mitt resultat :) Vad tycker ni?



Har en tjejkompis som jag skall göra på nästa vecka :) Skulle göra på lillsyrran men kom på att hon skall tävla med skolan så de kanske inte är såbra om ja sätter på naglar på henne då. haha Otur om de skulle förstöra resultatet! :) Måste sedan få in mormor att sluta bita på sina naglar. Ja vill  ärna göra henne så fin:) Tror verkligen hon skulle gilla det :) Så Mormor vi försöker at få ner dina naglar! :) ♥

Någon mer som är sugen är de bara att höra utav sig:) För Jag behöver öva o öva o öva! ;)

Nu blir de natten! Kram



Kommentarer
Mormor

Lilla gumman du är ju för go,om du har tålamod med mej.Kommer så gärna ner till dej. Kram

2010-01-29 @ 07:45:51
Malin

Hej! Hur mycket kostar det att gå den där kursen? Det verkar ju jätteskoj! Och vart går du kursen någonstans? :)

2010-01-29 @ 08:23:19
URL: http://mollanranta.blogg.se/
ida

snygga! :D hur har du de idag?

2010-01-29 @ 17:50:46
URL: http://larvvig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0