Fredag

Är nu vaken och färdig sminkad och sådär. Känns bra att för en gång skull vara uppe i bra tid. Jag skall jobba på salongen idag, känns faktiskt kul att gå dit idag. Ikväll ska jag hem till mamma och pappa, helgen blir väldigt lung för min del. Har verkligen inget bestämnt och tänker inte bestämma något heller. Jag skall ta med mig mina nagel grejer och sätta mig på mitt rum hemma hos mamma o pappa och bara öva o öva o öva :) Skojsigt!

Hade vela att Johan skulle komma hem men de tror ja inte han gör. Men de skulle vara skoj och verkligen helt underbart. Har saknat honom sjukt mkt nu. ♥

Svar på min mormors kommentar: Klart jag har tålamod för dig! :)

Nej nu skall jag bädda sängen och borsta håret! Hur ser eran Fredag ut?

Kram


Kommentarer
Fanny

du är så duktig gumman!! jag ska ut ikväll. no shit tänkte du nu va? hahaha! man måste bryta mönstret och göra nåt ovanligt ibland ;).



miss you!!

2010-01-29 @ 18:42:32
URL: http://fhakman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0