Godnatt vänner!

Nu skall jag ta en snabb-dusch tänkte jag och sedan göra mig klar för sängen. En ny jobb vecka och nya möjligheter. De jag ser fram emot mest denna vecka är tisdag - då jag ska på utbildningen, onsdag då jag skall göra Sannas naglar, och torsdag då kommer min Älskade Darling hem. Såååå jag har längtat! Jag kommer vara som ett frimärke på han hela tiden! I need him!

Träningen idag gick bra. Förväntansfullt bra. Jag tyckte de va kul. Nu efterhand så? Njea inte sådär jätte skoj. Varför är mitt sug helt borta?? Förklaring uppskattas vid detta lag! :( Suck! Skall ialla fall på Core och combat imorgon o pump är bokat på tisdag, men är så osäker på de. De blir nog ett band ist. Please låt dessa 16 dagar gå fort nu så ja slipper få ångest att gå till gymmet...



Ett paradis! Jag vill tillbaka. Fanny vi måste komma iväg till magaluf isommar! Spannien är hur fint som helst! Bara vi får sol och tid tillsammans så är jag nöjd. Men ja vill ha sommaren NU!!!!!!!

Kram


Kommentarer
Fanny

Duktig du är som tränar!



Har du varit där? :O Klart som korvspa vi ska dit :D:D Love you

2010-02-01 @ 14:33:54
URL: http://fhakman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0