Jag kan inte sluta le!

Började min dag hos Mariell på stråt. En kanon gullig tjej! Vi satt och åt lite youghurt innan vi körde igång. Vi gick igenom vårat start kitt som vi fick. Vad de olika var och sådär. Kollade lite i pärmen som vi fick och pratade lite. Sedan gick vi iväg till ett bord där vi satte oss. Det är ju jag och en till tjej som heter Emilia, hon verkade också vara en kanon gullig tjej! Hon fick börja och känna på hur en manikyr gick till. Jag tycker de är så kul att kolla på när man sitter sådär bredvid. Jag lär mig så otroligt mkt på det. Emilia fick ett helfärgat lack på sina naglar. en jätte fin lila färg. Efter henne så var det min tur. Eftersom jag hade lite längre naglar än Emilia så fick jag en fransk manikyr. Men inte de klassiska med vitt längst fram utan jag tog samma färg på lacket somEmilia hade. För det var så himla fint! :)

Vi fick lära oss de ena och de andra. Såå himla skoj! Jag vet vad ja ska göra ikväll ialla fall :D Läsa pärmen och gå igenom de moment som man gör vid en manikys samt försöka få tag i 2 personer som vill sitta som modell hos mig imorgon. Någon som e frivillig? ;)




Men mer får ni att läsa om detta imorgon eller ikväll! Nu skall ja få lite mat i magen och gå ner till salongen :)

Hur har eran dag varit ?

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0