Min Tisdag!

Idag på utbildningen hade jag tagit med mig två 'modeller' som vi säger. Min Barndoms vän Madde och en annan nära vän Annelie :) Tack för att ni ville ställa upp :) Jag hade de så skoj ialla fall, hoppas ni också tyckte de!

Imorgon blir de en tripp in till Ikea där jag skall köpa mig ett bod som jag kan sitta vid och jobba. Sedan är de bara en massa lack som skall inhandlas :) Guuud vad ja längtar! Så nu ni kan ni komma till mig och göra en skön och härlig Manikyr:)

Körde pump idag. Jag var INTE taggad för träning över huvud taget men när jag satt utanför passet innan så vart jag mer o mer taggad faktiskt. Jag körde det nya pump passet idag för första gången. De va faktiskt ett bra pass men instruktören bör dämpa sig lite tycker jag + att hon måste sluta anspela sig på sex jämnt! Det är asså något i varje övning som hon säger något som anspelar sig på sex eller ja ni vet! Men men jag kommer nog inte träna sådär jätte mkt sedan efter denna månad som jag har kvar på kortet. Då blir det promenadet och hemma träning.

Nu skall ja kolla klart på Paradise Hotell! :) Vad har ni gjort idag??

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0