My night at my work..

Sitter på jobbet fortfarande och längtar hem till sängen :) Min natt hittils har varit kanon! ah jag gillar'n! Mkt prat via skype, msn, och irl. Det känns bra, faktiskt så gör de det. :) Här är iaf my look for today. Jag börjar gilla de här med lockar mer och mer.



Kom fram till förut att jag kommer inte ha en chans att åka ner till min älskling i Jönköping denna månad. OM de inte kmr upp någon jävligt billig sista minuten biljett liksom. Men händer de mig? Aldrig i hela världen skulle jag tro. Det är samma sak som att ja skulle köpa mig en Triss-lott och vinna mer än 25, 50, eller 100kr liksom. De händer aldrig mig. Tråkigt! Men man kan inte alltid få som man vill i livet, men ja hänger inte läpp för de! Näpp här kör ja med mitt happy face all day long baby! Idag fick jag prata lite engelska på jobbet. Väldigt trevliga männ faktiskt, hängde inte med alltid för att dom pratade väldigt fort. Men de va faktiskt lite skoj. Ni som känner mig vet att prata engelska är inte något jag gör frivilligt inte! Men jag tänkte på my london-chick och då gick de mycket lättare. Jag skulle faktisk behöva åka och vara lika tuff som henne. Man lär sig så fruktansvärt mycket engelska. Det är ju jätte bra. Men ja kan ju liksom åka till Gullspång och prata med min vän Judy! Jag skall tusan ringa henne någon dag faktisk. Var ett tag sedan ja pratade med henne.

Imorgon kommer min videoblogg upp om luggflätan, om jag inte är svullen på något ställe i ansiktet dvs. :) Spännande! Sedan kommer de komma upp lite armband (som är gjort utav mig) som jag kommer ha till försäljning om det är någon som vill köpa :) Jag gillar alla mina armband jätte mycket, men kan inte använda alla själv. Blir lite svårt då haha! Men de kommer upp imorgon här i bloggen :)

Hur har eran lördag varit då? Något spännande som har hänt? Tell me all! ;)



Kommentarer
Madde Sahlén

Du är jättefin i lockar!!!

2010-01-24 @ 09:54:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0