Natt ugglan själv

Ja ni, än har Saraah Eriksson inte gått till sängs inte! :) Jag sitter här och har pysslat lite med bilder och sådär. Får se om jag kan lägga upp de här men fick inte de till att funka när jag skulle lägga upp de via en sida. Tråkigt. Men de får bli morgon dagens/nattens problem. Sedan blir jag så tokig på detta 'comhem' för att de skall göra så jag tappar mitt nät hela tiden. folk lär väl tro att jag är någon J*vla dummer som sitter och loggar in och ut på msn hela tiden. Typ som 'Hallå... ser ni mig... jag loggade faktiskt in nu.. och nu.. och nu.. och nu igen..' Nä sorry vänner det är inte med flit som jag gör så.

Denna kväll har varit bra och mindre bra kan jag säga. De mindre bra får mig bara ännu mer att vilja flytta här ifrån. Vilket jag hoppas bli till sommaren! Det som har varit bra är att jag har skrattat, ätit god mat, hört fannys röst, pratat med älsklingen i telefonen. kollat på ett tusentals bilder på min bärbara hårddisk. Planerat morgondagen lite grann. Sedan har jag också pratat med en gammal klasskompis som jag gick i samma klass på gymnasiet. Hon blev väckt och kunde tyvärr inte somna om :) Stackarn! Hehe. Annars vad mer har jag gjort ikväll, jo! Planerat, diskuterat lite grann inför min London resa till Fanni! De kommer bli kräjsi! Right? ;)




Nu skall jag plocka undan lite här och sedan göra mig klar för sängen om en liten stund :) Hoppas ni alla sover gott! Så höres vi imorgon och så får ni en massa inlägg under morgondagen/kvällen/natten :) Vad sägs om de?

Godnatt, Kram!



Kommentarer
Claudia

Hej hej, kikar in och önskar dig en trevlig kväll! =)

2010-01-22 @ 18:14:32
URL: http://claudiias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0