Nej nej nej nej nej!

Nu har ja haft detta 'skit' hur länge osm helst, och de bara kommer mer o mer o mer! Vad ska ja göra, inget.. För de finns inget att göra.. Skoj or what! No thanks...

Knyter mina händer och ber, 'Käre gode gud, snälla gör så detta elände försvinner frånmin kropp och aldrig mer kommer tillbaka...'

Ända sedan dagen före jul har det varit något varje dag nu. De är fruktansvärt frustrerande! Imorse när ja vaknade var det läppen... Just nu har eländet satt sig på båda fötterna, så mina fötter är svullna och kliar så fruktasnvärt mkt! Stövlarna sitter som ett smäck, tar jag utav mig skorna får jag åka i strumplästen hem vilket jag INTe vill! Sedan har jag i pekfingret, hela totten är svullet och pulserar. Och sedan på sidan utav knät, och på ena skinkan. Kan de bli mkt bättre?

Samtidigt som jag är sjuk så är detta extra jobbigt.. Ska bli skönt med en varm Johan i sängen och ett varmt täcke när ja kommer hem. Längtar! Ska verkligen sova ut imorgon tänkte jag. I need that..



Kommentarer
Wictoria

fin blogg!(:

2010-01-12 @ 01:34:17
URL: http://mewictoria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0