Spotify for life!

Den som uppfann spotify är ju helt otrolig! Helt kklart bäst! Jag lever för musiken, eller kanske inte bokstavligen. Om man nu säger så. Jag lyssnar jämnt på musik, då menar jag jämnt! När jag vaknar, är på jobbet, städar äter umgås och när jag skall somna. Jag älskar musiken. Att musik har en sådan otrolig inflytande på oss människor är lite sjukt tycker jag. Vad tycker ni? Vart man än går så spelas det verkligen musik. Gymmet, resturanger, i affärer, badhuset. Ja faktiskt överallt. Jag tycker det är helt suveränt!

Här är några låtar som jag lyssnar på dagligen :)

David guetta - sexy bitch
Lady Gaga - Bad romance
Ke$a - Tik Tok
Promoe - Dekadansen
Erik Grönwall - higher
Tinchy stryder, taio cruz - Take me back
Och en massa fler!

Har ni några bra låtar som ni vill dela med er, som man blir glad utav ? :)



Kommentarer
Josefine - Mamma till en ängel

Visst är det grymt med Spotify! Extra roligt att de som grundat spotify är svenskar, om jag inte minns helt tokigt. =) Är ju extra nyfiken på voddler eftersom spotify blev så bra. =)



Jag älskar ju hårdrock så ska jag rekomendera något så blir det sista europe-skivan. Last look at Eden. Många bra låtar där. =)

2010-01-02 @ 15:04:18
URL: http://hatchepzut.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0