Torsdagskväll!

Nu har jag kommit hem från jobbet och diverse! De gick faktiskt bra idag på utbildningsdagen. Men de va lite svårt de där med materialet. Men de blev bara bättre och bättre. Jag vart super nöjd ialla fall på de resultat som jag fick fram :) I helgen kommer jag öva mer, så är de någon som vill ha naglar så hör av er ? :) hehe

Jag sitter och ler. Ja kan bara inte sluta. Hoppas min tur kommer nu! Jag fick nämligen ett mail, och de var från en salong i Jönköping. Jag har ju inte skickat ut några mer mail och sökt jobb just för att söker jag nu så vill typ alla att ja ska komma på en gång. Men de kan jag inte direkt göra.. Men Denna salong som mailade mig har jag varit i kontakt med förut. Dom ville se hur min sitts var just nu och om jag ville ta upp en diskussion om anställning. Asså de är ju bara en dröm för mig. Går inte att beskriva hur glad jag blev. För jag hade nästa gett upp mitt hopp om att få jobb i Jönköping. Men jag kan tyvärr inte flytta just nu innan utbildningen är klar och så där. Men Absolut till sommaren! Då är jag på! :) Lite skoj att den personen som hade kontaktat mig hade varit inne o kikat här på min blogg lite också! De är så himla skoj! :)

Ni får se bilder senare sen på min hand(löshanden) Hur naglarna blev !
Men nu ska de komma lite flickor till mig, vi ska göra lite mat ihop! Men skriver ikväll sen!

Kram Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0