Härliga lördag!

Ja visst har de varit en härlig lördag so far? Dagen började mindra bra för min del. Värkande huvud och en smärtande mage. Ja fick dock vila en stund till o sedan började min granne borra i väggen, hepp! Ja gav upp och packade med mig lite saker och åkte till mamma o pappa. Ja däcka i solstolen, hur skönt som helst. Vilken tur att de blåste en hel del annars hade ja väl tuppatav av värmen. :) Men ja älskar solen, visst ja kan ge ifrån mig ett o annat 'fan va varmt de är, suck' Men i love it! Ja skulle vilja bo i ett soligt land. Då skulle ja trivas som fisken i vattnet minnsann! :)

Vad har ni gjort denna lördag?


(bebisen och mammsen, mina små älskade sötnosar♥)

Ne nu skall ja göra mig klar sedan sticka! Vi höres ikväll mina sötisar! :)
PussOKram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0