SEMESTER!

Nu har jag äntligen semester! Det ska bli så underbart skönt att slippa jobba i 3 veckor..

Idag fick ja höra en så himla underbart skönt och helt otroligt rolig sak utav en kund! Det gjorde mig hur glad som helst, ja blev nästan tårögd, ja visste bara inte vad ja skulle säga. Tack Carola! Det gjorde min dag, o viken tur att ja hade dig i morse.

Bilder på massa fina naglar kommer under helgen, eller i början utav nästa vecka. Nu har jag hunnit med en del personer. Men jag har inte haft något blogg humör denna vecka. De har hänt lite tråkiga och jävligt jobbiga saker. Men ja ska ta mig igenom detta, och stå där som en vinnare, jag ska vinna ska ska SKA!!!

Imorgon får ja äntligen träffa min Fanny! ♥ jag får nästan 1½ vecka tillsammans med henne! Som jag har längtat, du är saknad!!! :)

Nu skall ja ner o prata med Pappis. Vi höres, kanske senare, kanske inte ;)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0