Usel!

Jag vet att jag har varit usel på att blogga den senaste veckan.. Men har jobbat så himla mycket så jag har typ deckat när ja har kommit hem! Nu har jag 2 nätter att jobba framför mig, sedan är jag ledig alla helger till den 3 4 september. De ska bli skönt att kunna umgås och vara med vänner och familjen.

Idag har ja inte gjort mkt alls, ätit och sedan cyklade ja bort till mamma o pappa, hälsade på och gosade med lillkotten litegrann. Åh hej va stor han har blivit! Ni ska få bilder här ikväll eller under helgen! :)

Vad har ni gjort denna vecka o denna torsdag då?:)

Förresten, ni är jävligt dåliga på att kommentera;) De är mkt roligare att blogga när man får kommentarer från er läsare! :) Right??

Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0