Härliga tider!

Bla bla bla.. Jag blir lite irriterad, men de är väl mest för att jag är så grymt avundsjuk på alla som tar studenten nu. alla är så himla glada och helt till sig. Jag vill vara med om det igen. Det är lite skrämande när man tittar tillbaka och det känns verkligen som att det var förra året som man själv var där, men fick åka i en fin bil, gå på röda mattan dansa vals och ha de så otroligt kul. Men det är 3, TRE jävla år sedan, ursäkta att jag svär, men de är skrämmande att de är 3 år sedan, vart har alla dessa år tagit vägen, jag har jobbat som frisör i 3 år redan. Hallå, ge mig paus knappen, eller gud pausa för tusan tiden! Bara för ett tag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0