Hej mina söta läsare!

Jag har varit en usel bloggerska under de senaste dagarna.. Men de beror på mycket. Allt behöver ja inte ta upp här.

Jag kan säga att min midsommarafton var kanon! Ni kommer få bilder o videos när jag har fått allt från syrrans kamera också :) De var så otroligt roligt! :)

Annars dessa dagar har jag gjort allt möjligt, spontana fester med härliga små prickar. Solat, chillat i gropen här utanför mig.

Men nu ikväll så vart ja lite nere, eller nej nere är ett fel ord att använda. Jag är glad o uppåt men ja blev fundersam. Ju mer ja tänkte ju mer saknar jag min Fanny. Kom hem, jag saknar dig här, jag behöver ha min dos av Fanny. Jag längtar så otroligt mkt tills vi drar till smögen! De kommer bli så otroligt skoj! ♥

Sedan nu har jag tvättat o käkat jordgubbar o gjort rent i badrummet:) Så nu glänser de o luktar så gott så!

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Fanny

men gumman då. Fanny saknar dig med. Håll ut för snart kommer jag och vi kommer ha så sjukt galet. Det kommer bli röjeliröj! LOVE YOU!!! <3

2010-06-29 @ 00:44:08
URL: http://fhakman.blogg.se/
Veronica

Har det hänt någe??

2010-06-29 @ 14:11:30
URL: http://weronicaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0