De va länge sedan...

...Jag unnade mig något till mig själv. :) Så här om dagen så beställde ja dessa plagg :)

 
Denna underbara söta väst kommer få pryda min kropp i sommar, 99:- gav jag för den!

 
Denna blåa skönhet blir också min :) 149:- kostade den!


Denna var ett erbjudande så jag gav endast 49.50:- för den!

Sedan köpte ja en present till Johan men den kan jag inte visa här OM han skulle kika in! En grymt snygg present iaf! Jag blev tokkär i den! ;) Ni får se den då han fyller, 6april!

Jag kände att ja ville unna mig något o de tyckte ja att jag gjorde rätt i! :) Vad tycker ni om plaggen?

PUSS!



Kommentarer
Sanna

jättefina kläder !

2010-03-20 @ 00:36:39
URL: http://moonzanna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0