En helt okej dag!

Det har varit enhelt okej dag idag! Jag har haft fullt på eftermiddagen, så de var skoj för då gick dagen fortare. Ja var helt slut i benen o ryggen när ja kom hem. inte så konstigt när ja verkligen vart still i 1½ veckas tid. :) Vet ej om ja har överbelastat min fot idag också, den ömmar och värker.

Ja sitter här och försöker att plugga. Känns värdelöst, ingenting fastnar i huvudet på mig verkar de som. Men ja skall ialla fall skaffa mig ett par överstrykningspennor och något block så man kan skriva i o kladda ner oliga saker som är viktigt. Skall även prata med Marielle imorgon om pärmen som ja skall lära mig. Imorgon blir de att göra ett återbesök på Therese. Ska bliii skoj att få börja med naglar igen faktiskt. Sedan blir de att göra syrrans naglar på onsdag om inget annat jobb kommer in förstårs. :) i just love this!

Nu ska ja försöka plugga lite!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0