En lyckad kväll!

Tack så hemskt mkt för den lyckade kvällen. Va tur att ja inte stannade hemma. För så mycker som jag har skrattat pratat och sjungit en massa denna kväll! Jag trivs i ert sällskap flickor, Ni är sådana kanon bra tjejer!!! :) Synd bara att ja inte kunde vara med och avsluta kvällen med er på statt. Men plånboken tryter o ja prioriterar annat ist för en utekväll då Amanda Jensen spelar. BLÄ! Jag gillar inte den tjejen! hehe

Men ni får ta del utav lite härliga, fina bilder från denna kväll :)

















Grattis Gumman på din 21 års dag! ♥ Du är en helt underbar människa, tråkigt att vi har vuxigt ifrån varandra så mkt! Men vänner är vi iaf! Hoppas eran utekväll blev lyckad! Tack ialla fall för att ja fick komma!



Kommentarer
jessica

gullig du ÄR! taaack så jättemkt!!!

känns så skönt ändå med dig trots aatt vi vuxit ifrån varandra för jag vet att vi ändå kan ses när som helst å de ändå är lika kul varje gång! <3 kul att du ville komma, verkligen! PUSS!

2010-03-14 @ 10:04:58
annelie

tack själv för kvällens nöje :)

2010-03-14 @ 21:39:29
URL: http://annlii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0