Måndag, ny vecka, nya möjligheter, nya händelser

Ja Jag kan bara inte mer än att gilla de! Vissa säger att de inte alls gillar måndagar, men jag gillar faktiskt dessa måndagar. Nu förtiden så vaknar jag utav mig själv, tack o lov. Inatt kunde ja inte somna, vilket beror på att jag har jobbat natt i helgen. Så de slutade med att ja somnade kanske halv 3. Men Jag vaknade första gången vid 7 o kände gud va gött jag kan snosa typ 1½ timma.

Sitter och lyssnar på vakna med the voice. De är nog de bästa radio/tv som finns att kika på på morgonkvisten :) Dom är så klockrena så de finns inte! :D

Till en negativ sak. Att bo i en lyhörd lägenhet är inte alls så skoj som de kanske kan låta ibland. När de nyinflyttade flyttar in i trapphuset så förstår dom inte hur lyhört de verkligen är. De som jag stör mig på är att dom sätter på skyhög musik i ca max 15 min så man vaknar och inte kan somna om. De är inte så speciellt skoj. Men De vara nog inte så länge till. Vi kommer få nya ytterdörrar och sedan kommer ja nog flytta om några månader :) *Längtar!*

Till Anonym: Jag skall söka jobb när ja har gått klart min nagelutbildning, och det är i Jönköping som ja kommer flytta till och jobba :)


Så vad gör ni denna måndag ?:)
PUSS!


Kommentarer
Malin

Men din design är ju jättefin. Men förstår dig, man tröttnar efter ett tag. Jag håller ständigt på och förändrar min egen. Tycker det är jättekul! ;)

2010-03-22 @ 09:12:28
URL: http://holabaloo.blogg.se/
Anonym

vart ska du flytta?

2010-03-22 @ 13:29:03
Frida

Denna måndag är jag bara hemma och är lite småsjuk :/ men ska vara lite duktig och städa lite senare :)

2010-03-22 @ 15:10:50
URL: http://snelponyhest.blogg.se/
annelie

Tvättar! ;)

2010-03-22 @ 20:38:23
URL: http://annlii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0