No words..

Nu har ni fått enhel del bilder, och de kommer komma fler. Gillar ni de?

Ja e lite tom på ord idag, varför vet jag iof inte men de kommer väl. Nu skall ja ialla fall ta mig in i duschen och sedan blir de att åka iväg till Capri för att hämta ett paket! :)

Hörs, Puss!

Hämtade paketet nyss, fast fick åka tillbaka efter ja hade kommit hem för första gången fick ja en annans paket. Knäppskalle där! Klampade in på capri och sa till karln där att ursäkta ja har fått fel paket, och ja heter inte Mikael posth heller!!

Hemma igen och nöjd med de som var i! 2 st plast flaskor somskall stå och pryda mitt bord på salongen som jag skall ha vätskor i. :) Jag är så exited att dra igång med jobbet igen. Kursen och allt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0