Nu är de strax läggdax för min del!

Nu har vi kommit hem från johans föräldrar, vi blev bjudna på våfflor ikväll! De var hur smarrigt som helst, ni har väl inte misat att de är våffeldagen idag?! Man äter inte eller vi äter inte de så ofta och speciellt inte när vi inte äger ett sådant järn. Man kanske skulle skaffa sig ett Våffeljärn, eller? hehe



nnars idag har vi inte hunnit med så himla mkt. Vi åkte till hans föräldrar direkt efter jobbet oc kom hem strax efter nio. Men nu är jag jätte trött och har varit de ända sedan ja slutade jobbet typ :P

Imorgon på jobbet har jag lite att göra, har en långbehandling på förmiddagen och 2 klippningar efter lunch. Är de någon som vill ha en klippning så ring mig! :P

 Men mer uppdatering får ni imorgon min sötnosar!
Sov gott, Godnatt ♥



Kommentarer
Malin

Haha ingen fara. De var jättefina! Jag vill också ha ;)



Gott med våfflor.. De ser aningen godare ut än de jag själv gjorde häromdagen ;)

2010-03-26 @ 07:59:44
URL: http://holabaloo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0