Onsdag - Jkp

Sitter nu i sängen har ätit en talrik med glass och drukigt en massa vatten. Idag smakade de riktigt bra med vatten, annars har de varit svårt att få ner något överhuvutaget. Men idag åkte både glass och vatten ner självmant! Imorse sov ja med öppen mun, så nu kan ja verkligen känna var sårskorperna sitter. Trevligt för er att veta va. haha Lugna ja visar ingen bild på hur de ser ut, själv höll ja på att spy när ja såg hur de ser ut! ;D

Nu skall jag börja plöja igenom The hills avsnitten igen, jag har börjat om från sratch(stavning?) igen.

Solen skiner så fint ute och har gjort hela veckan. Man blir så glad utav de, man vill bara ut och gå i de fina vädret. Men de får ja icke göra, jag skall bara vara i säng. Fast ja sover ju typ bort hela dagarna ialla fall. Tex, igår vaknade jag strax efter tolv, titade på FB o sedan vilade ja mig igen vaknade nån timma efteråt. Sedan var ja vaken och glodde igenom lite avsnitt av the hills. Sedan somnade jag igen vid 17 och sov till klockan var typ halv åtta åtta. De är helt sjuk att ja kan sova så mkt som jag faktiskt gör:P Jag har väl så tråkigt så de finns inget ja kan pilla med. Men ändå så älskar jag att vara här! :)♥

Jag ringde Ö.N.H - mottagningen (tack för den fina personalen där uppe!!)idag för att få hemskickat ett sjukintyg på att jag är sjukskriven som skall ner till Hotellet så fort ja får de. Så jag får någon ersättning för de. Jag kan inte bara sätta mig där och jobba 2 nätter irad de funkar inte så. När ja knappt ätit på en vecka så finns de ingen energi till de.



Men nu skall ja slänga mig in i duschen och bli lite fräch, eller ja tar ett the hills avsnitt först :) hehe!

Vad gör ni denna Onsdag? :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0