Resa bort, till landet ingenstans...

Jag har en sådan fruktansvärt lust att rsa bort till landet ingenstans. Ja till ett land och bara vara där, helst ett soligt och fint ställe. Kanske skall börja spara pengar nu till en lång resa nästa år, eller när älsklingen har gått ur skolan. Om han nu vill följa med det vill säga. De vore ialla fall helt underbar att bara komma från detta långa land sverige. Under tiden som man är borta, kanske man kan jobba lite? Resa till ett ställe långt borta och vara på en plats där mitt yrke är eftertraktat, kanske bra för just oss turister som kommer från sverige? Men vad vet jag, en lång resa till ett vackert ställe vore ju inga fel ialla fall. De blir mitt mål här och nu! :)

Jag älskar sommaren, värme, sola, bada, de underbart varma kvällarna, god mat och ett trevligt sällskap. Då kan jag inte vara mer lycklig! När jag blir pensionär så skall jag inte bo här i sverige. Då blir de utlandet för min del ialla fall :)

Vilket vackert ställe som de är varmt året om skulle ni rekomendera? :)

Puss♥


Kommentarer
Sanne

Ar du intresserad av att jobba som guide i thailand far du hora av dig!

2010-03-27 @ 15:55:53
URL: http://thaisweetchili.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0