Sunday and sunshine

Då var de söndag och imorgon vankas de jobb. Solen skiner som den alltid har gjort denna vecka! Underbart. Just nu håller pappa på med Frulle, de ska bli såå gott! Efter frukost skall ja väl fixa mig iordning och kanske ta bilen bort till Capri och hämta ut ett paket som har lega där länge nu som ja måste hämta ut innan imorgon. Jag har varit sjukskriven och inte hemma. :)

Sedan idag vet ja inte direkt vad ja ska göra, ta de lungt och åka hem sen ikväll och fixa och dola lite innan jag kryper ner i sängen. Ska bli skönt att komma igång med jobbet imorgon. Måste kolla upp med folk om de är någon som är sugen att bli fin om fingrarna :) Någon? Måste lägga på ett kol med nagelkursen så jag blir klar snart :) Så i need people som vill sitta och bli fina! :)



Kommentarer
Veronica

Ja e dyng sugen! Säg till om du har lust!

Kram

2010-03-07 @ 13:23:32
marlén

Tjenare!



Jag behöver fixa till mina litegrann :)

Måste bara invänta lönen, men sen kommer jag när du har tid :) Måste boka klippning också.

Ha de så bra..pusss

2010-03-08 @ 10:40:31
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0