Torsdag - Fullrulle!

Nu är det torsdag, min dag är fullbokad! Har en del kunder på salongen, hem diska och tvätta upp all tvätt. De är så skönt att få undan allt innan helgen! Blogga som tusan! Är jätte sugen på att ha en mysig bloggkväll! Jag skall vända om på dygnet så jag kommer vara upp jätte sent i natt! :)



Dessa otroliga godisar är jag så himla svag för, ja verkligen älskar Malaco's Zoo. Ikväll skall jag ta mig an min pärm, måste plugga lite ikväll också. Så dessa zoo är så himla bra att ha att tugga på när man skall sitta och plugga!

Men nu måste sminket på och sedan kläderna, finns de tid blir de lite frulle! :)
Vi hörs senare sen sötisar!
PUSS!


Kommentarer
Therese Viitanen

Det är allt sant att äta ZOO gör pluggandet enklare...

Me like a lot!!!!

2010-03-21 @ 17:29:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0