Tråksöndag

Jag hade ett jätte bloggsug när jag vaknade och i natt när jag satt på jobbet. Men ja känner att ja vill ha en bättre design för jag är absolut inte nöjd med den som jag har nu. Den förstör allt! Så någon snäll själv där ute kan väl kanske ge mig en hand? eller som har någon bra ide hur man kan ha den? Skriv gärna! :)

Annars fick ja mig en down-tanke här. Ang de här med jobb. Man kan säga att jag jobbar jämnt! veckorna, efter ja har slutat jobbet, och helgerna. Nu kanske ni tycker att ja men va glad för att du har jobb. Ja jag är glad över att jag har jobb, jag har 2 jobb. Men ser man på ekonomin så är de ibland inte värt att jobba så mycket som jag faktiskt gör. De är hemskt. De är jobbigt, och de gör mig ledsen. Hoppas de blir bättre när jag flyttar till Jönköping. Hoppas ja får ut bättre imånaden och slipper ialla fall jobba på helgerna så som jag gör nu. *Håller tummarna*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0